Diskuze: prosim potrebuji poradit


(Iva 7.1.2016 16:20)

dobry den chodim na chemoterapii a vypadali me vlasy ale jeste mam jit 4 po 14 dnech a to mam mit sylnejsi davky nebyva me zle jsem jen druhy den unavena je to tak v poradku ze me neni zle ale chtela jsem se zeptat jak me vypadaly vlasy a tet uz me rostou mam tam takovy chmiri to jsou vlasy musim to nechat jeste vyholit nebo uz to muzu nechat ze uz me padat nebudou

Odpovědět

Odpověď

Re: prosim potrebuji poradit (Kamča 7.1.2016 17:05)

Vlasy po chemoterapii rostou postupně, nejdřív vykoukne chmíří, které pak postupně sílí až do normální tloušťky vlasu. Po každé nové aplikaci chemoterapie to celé začíná od začátku - vypadnutí. Vlasy se vrátí do normálu až po ukončení všech chemoterapií.


Reagovat



Odpověď

Re: Re: prosim potrebuji poradit (Iva 7.1.2016 17:36)

taze me to chmiri vypada


Reagovat



Odpověď

Re: Re: prosim potrebuji poradit (Iva 17.1.2016 16:46)

Dobry den chtela jsem se zeptat chodim na chmoterapii u prvni me bylo trochu zle ale pak v pohode druha serije uplne v pohode a tet treti serie me bylo zle aji jsem dostala memstruaci a bylo me recemo ze po chemo me to skonci skoncilo ale tet jsem do dostala znova a je me hodne zle hrozny krece v brise a boly me nohy sotva se na nich udrzim co mam delat aby me to prestalo dekuji


Reagovat



Odpověď

Re: Re: Re: prosim potrebuji poradit (Cempírek 17.1.2016 17:15)

Běžte hned v pondělí ke svému praktickému lékaři. Do té doby buďte v klidu a použijte léky proti bolesti. Pokud by stav byl nesnesitelný, tak si zavolejte rychlou záchrannou pomoc na čísle 112.

Zdraví Cempírek!


Reagovat



diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Nenašli jste zde přesně to, co jste hledali? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
Ke svému dotazu použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Prosim potrebuji poradit

(Iva 6.2.2016 17:57)

dobry den chtela jsem se zeptat chodim na chemo mam bricho a muzu byt po te chemoterapii zavodnena a jestli ano je to nebezpecny co stim delat nebo se to spravy az skoncim chemo mam to mit jeste dvakrat dekuji za odpoved Zemkova


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



potrebuji poradit

(Iva 3.2.2016 23:26)

chtela jsem poprosit mam uz 3 seryji chemoterapie jeste dvakrat potom me byva 2 den me boly bricho a mam krece lytkach a ve slapkach a krouti se me prsty u noh a mam cukrovku a tu mam vysokou nemuzu ja srazit mivam kolem 20 a nekdy i vic nevim jak to srazit a o mam delat dekuji


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Prosim potrebuji poradit

(Iva 21.1.2016 18:13)

Dobry den chtela bych se zeptat chodim na chemoterapii a zacali me bolet zuby chodim k zubarce uz me leci delsi dobu zub a porat to nemam v poratku a tet me zacali bolet dalsi zuby akyz jsem to rekla zubarce tak me stim nic nedela muze to byt po ty chemoterapii a co mam delat


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Prosim potrebuji poradit

(Iva 19.1.2016 22:25)

dobry vecer potrebovala bych poradit mam syna je mu 24 let viska 2.m a vaha 140 potreboval by zhodit uz ma problemi boli ho nohy kouri co ma udelat prosim poratte dekuji Zemkova


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Vypadavani vlasu po chemoterapii

(Petra 23 let 16.1.2016 18:54)

Dobry vecer, chtela jsem se vas zeptat. Jsem 11 dní po chemoterapii,byla celkem silná, 4-denní. Mám dlouhe vlasy a zadna chemoterapie me uz neceka. Kdyz si prohrabnu vlasy zacinaji padat, pokazde kdyz vlasy procesu rukama. Myslite ze uz je mam oholit? jeste jich mam celkem dost. Jen se bojim,abych je neoholila predcasne,oni pak zacly rust a pak zase vypadaly. Jak rikam uz me zadna chemoterapie neceka. Dekuji za odpoved.Krasny vecer.:)


Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Prosim potrebuji poradit

(Iva 10.11.2015 11:57)

dobry den chtela jsem se zeptat jezdim na chemoterapii po 14 dnech a vypadaly me vlasy uz me to zase roste musim to nechat zase oholit chemoterapii mam az do unora to me budou padat porat vlasy co delat kdyz se me v paruce poti hlava a dela me to zle prosim poratte


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Prosim k do me poradi

(Iva 1.11.2015 13:28)

chodim na chemoterapii a a zacali me padat vlasy tak jsem to nechala astrihat ale udelali se me na hlave pupinky ktere svrby mam paruku nemuze to delat paruka poratte co mam delat


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



zajímavé články

PŘISPĚJTE NA PROVOZ TOHOTO WEBU


Jakákoliv částka od Vás nám do budoucna pomůže připravit nový a zajímavý obsah.
Uděláte nám velkou radost, když nám pošlete příspěvek na nový obsah.

Číslo účtu je 2901151489/2010

Variabilní symbol: 223317

Za každý příspěvek Vám z celého srdce děkuje tým webu Styl.ČeskýPřehled.cz.


SiteMAP